מה שקובע זה הצורה

כולם מספרים לנו שכדי לרדת במשקל צריך ל”אכול פחות ולהוציא יותר”

האם זה נכון? האם זה אפשרי? האם כל השומן בגוף זהה?

אתם בוודאי יודעים שישנם אזורים בגוף בהם השומן נשאר תקוע! האם יש פתרון? מה הדרך לרדת במשקל ולשמור על המשקל תקין בדרך בריאה?

הצעד הראשון בדרך לגוף חטוב בריא ויפה טמון בהבנה שנוצרנו מלכתחילה בצורה נכונה, טובה ומדויקת, ובכדי להתמודד עם בעיות המשקל שלנו עלינו להבין כצעד ראשון כיצד מעוצב גופינו ומהי צורתו הראשונית

האם מבנה גופך בצורת אגס? או אולי תפוח? מה ההבדל? ולמה החשיבות גבוהה כל כך

לאנשים בעלי גוף בצורת תפוח מצטבר שומן בפלג גוף עליון. תאי השומן הנמצאים בפנים, בצוואר, בחזה ובטן מתנהגים אחרת מתאי השומן בירכיים ובמותניים. השומן בפלג גוף עליון נמצא שם כדי לעזור גם לנשים וגם לגברים לעמוד בתקופות לחץ של רעב מתמשך שקה לעיתים קרובות בימים עברו. תאי השומן בפלג גוף תחתון מסייע לנשים לאגור שומן בתקופת ההריון כדי שיהיה להן מספיק קלוריות אגורות להניק בממוצע 500 קלוריות ליום לתינוק שנולד. עד לא מזמן, נשים בילו חלק גדול מחייהם בהריון או הנקתם ילדיהן, לכן שומן זה נתן להן יתרון אמיתי יחד עם השומן בפלג גוף-עליון.

משקל עודף

השומן בפלג גוף עליון הנמצא מסביב לקרביים, ומה שרואים מבחוץ זה היקף מותניים גדול יותר( ומבפנים אפשר לראות באמצעות סורק CT) הוא הרבה יותר ייחודי. רקמת שומן זו שולחת חומצות שומן לכבד ומשנה את רמות האינסולין שלך המשפיעות על כמות השומן שנאגר אצלך במקום כמה שומן אתה שורף. כאשר ישנה כמות כזו גדולה של תאי שומן בפלג גוף-עליון, זה יכול לגרום למחלות ודלקות ברקמות שונות בגוף, כולל בלב. הפחתת משקל מסביב לצוואר, בפנים, בחזה ובמותניים בדרך כלל הולך יחד עם הפחתת שומן מבפנים. וכאשר מתחילים להיראות טוב יותר, משפרים את הבריאות מאוד.
אך אי אפשר להיפטר מתאי השומן הללו רק על ידי דיאטה, שיכולה לגרום לך לאבד גם שריר וגם שומן. חייבים לשנות את אורח החיים ולעשות פעילות גופנית כדי לבנות מסת שריר, ורק אז לשפץ את שומן ומסת הגוף שלך.
לנשים בצורת גוף-אגס יש שומן פלג גוף-תחתון שנמצא במותניים וירכיים. גברים יכולים להיות רזים או מלאים במותניים ובירכיים, ולא יהיה להם את השומן הזה אלא אם הם מבוגרים מאוד או עם רמת הורמונים זכריים נמוכה כתוצאה ממחלה או לקיחת תרופות. שומן זה אינו מסוכן מבחינה רפואית, אך מאז שהגיע לכדור הארץ הפך את הנשים לאומללות. תאי השומן הללו של פלג גוף-תחתון בעלי התנגדות לפעילות גופנית ודיאטה. אם לאישה חילוף חומרים איטי, היא לא תוכל לרדת במשקל גם היא תפחית את כמות הקלוריות. צריך לעשות תכנית שונה ולצרוך מספיק חלבונים כדי לשלוט על ההשתוקקות שלך ולשמור או לבנות שריר כדי להשיג את מבנה הגוף שרוצים.
לכן, הירידה במשקל קשה יותר כשיש לך שומן בפלג גוף-תחתון מאשר אם יש לך שומן בפלג גוף-עליון, אך היתרונות הרפואיים למי שמוריד שומן מלפג גוף-עליון הם גדולים יותר. למזלינו כשאנו מפחיתים שומן מפלג גוף- עליון, אנחנו מפחיתים גם מפלג גוף-תחתון.

Z BODY – תכנית ייחודית שמשלבת תזונה נכונה עם פעילות גופנית ייחודית תלמד אותך איך להגיע למשקל היעד האישי ורמת שומן הגוף שלך, וכך יהיה לך קל יותר לשפוט מהי הרגשתך לגבי הצורה החדשה שלך? הידיעה שסוף סוף הגעת לצורת גוף האידיאלית בשבילך תאפשר לך סוף סוף לרדת מרכבת השדים של הדיאטות האינסופיות ולהמשיך לחיות את חייך בשלמות ואושר עם גופך וצורה בריאה וטובה יותר מכל מה שהכרת עד כה.

כתיבת תגובה